Hálát adok
2016. január 12. írta: Zsuzsiblog

Hálát adok

     Lassan fél éve már azt a szabad és tiszta életet élem, amiről korábban álmodni sem mertem. Mindig úgy képzeltem el a boldog jövőm, hogy egy jól fizető állásom van, ahol emberek közt nyüzsgök, aztán egy szépen berendezett, városi, kis kertes házba megyek haza, hogy vacsorát készíthessek a családomnak, körülöttünk minden tiszta és rendezett, hogy úgy mondjam, megkomponált.
     Lassan fél éve már érzem, hogy az az élet mennyivel csodásabb, amit kaptam a tervem helyett. Jól fizető “állás” helyett folytonos változásban élek, és a fantáziámat életre keltve kézműves szappanokat és édességeket készítek, mely sokszor éjszakába nyúlik ugyan, de (néhány nyomással terhelt esetet leszámítva) élvezettel feledkezem meg az időről közben. Egy nem teljesen készre berendezett, tanyasi, óriási kerttel bíró pici házikóban vagyok otthon egész nap, az emberektől távol, közel a természethez. Egy egészen más jellegű időbeosztással, munkamorállal, és mással kialakított kapcsolatrendszerben élek, mint korábban. Amiért hálás vagyok. A rendezettség és tisztaság hiányáról három eblurkó gondoskodik nap mint nap. Sosem unatkozom, sőt, általában elmaradásaim vannak, pedig én vagyok a saját “főnököm”.
me3.jpg
      A nagy “semmittevésben”, tehát mióta nem járok be naponta egy munkahelyre, előbb a rég áhított, de meg nem valósult tetteimet váltottam valóra, például felástam a kiskertet, és virágokat ültettem el benne, átrendeztem a konyhaszekrény polcain álló dolgokat, leszedtem az éppen érő gyümölcsöket, meg ehhez hasonló, napokat igénybevevő dolgokat csináltam, amiről azt gondoltam, hasznos. Az is volt, akkor pont az kellett a lelkemnek.

     Aztán rájöttem, hogy jó néha megállni, “csak” azért, hogy a méhek munkáját figyeljem egy kis virágos részen a kertben, vagy azt a lenyűgöző folyamatot, ahogy a madarak etetik a fiókáikat, vagy hogy kövessem a nap útját, ahogy eltűnik a horizont felett húzódó sötétlila felhőcsík mögött.
Rájöttem, hogy ezek töltenek fel. Úgy, ahogy én esténként a felefonom aksiját árammal. Az utóbbira több órát szánok, magamnak pedig perceket, másodperceket adok. Biztos jó ez így?

     Egyre több figyelmet szenteltem annak, mit eszek, mikor, hogyan. Ha nassolok, az is tápláljon, chips helyett legyen pisztácia, vagy dió. Pirítva, fűszerezve. Úgy a legjobb. Kinyitottam ezzel egy ajtót, és csak úgy dőlt be rajta a rengeteg új infó és lehetőség, amit a testem meghálált. Az ezévi céljaim között (az álomtáblámon) szerepel ez a mondat is: Tisztelem és szeretem a testem, ezért megteszek mindent az egészségem megőrzéséért. Pont emiatt ma reggel is tornával kezdtem a napot. Nem azért mert kell, hanem mert …tisztelem és szeretem a testem. Ezért szoktam le a cigarettáról, a kávéról, a cukorról, ..és még jópár dologról. Ahogy a testem tisztul, a lelkem is. Vagy fordítva, nem tudom, biztos hat oda-vissza a folyamat. Most kezdem érezni, hogy nyitott vagyok arra, hogy bővüljön a családunk. A lelkem és a testem is, mintha magát készítené fel.

     Valamilyen oknál fogva a 33-as szám bűvöletesebb lett nekem, mint a 30. Talán mert most másként fogom fel az idő múlását. Ez a születésnapom is hordozza magában az elmúlást, mint az előző 11. Pont fele annyi idő telt már el apukám nélkül, mint amennyi vele. Több okot is találtam arra, hogy miért épp ezen a napon hívta vissza Isten az ő lelkét. Minddel a magam fájdalmát csillapítom, de mivel még mindig fáj, ezért biztos, hogy egyik sem a valódi ok. Keresem tovább.
Közben pedig hálát adok mindenért, ami eddig történt az életemben, és ami ezután fog. Mert én hiszem, tudom, hogy azért vagyunk itt, hogy boldogok legyünk, és boldoggá tegyük azokat, akik körülvesznek minket. <3

 

Szeretettel: Zsuzsi

Utógondolat: az álomtáblámon szerepel az is, hogy több élményt és gondolatot teszek a ládikába. Várom nagyon, hogy végre betűket öltsenek. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanosladika.blog.hu/api/trackback/id/tr588264488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása